Saturday, October 15, 2011

.:: H.A.P.P.Y B.I.R.T.H.D.A.Y A.B.A.H ::.

Assalamualaikum
arini 15/10/2011 genap la abah kite .. tahun
alhamdulillah Allah panjang kan umur abah kite ni

kite doakan abah slalu sihat dan selalu dalam redhaNya..
ni doa tok abah ye...



Segala puji bagi Allah Tuhan Seru Sekelian Alam, Selawat dan Salam Untuk Nabi Muhammad saw, Ahli Keluarganya dan Sahabat-sahabatnya.
Terima kasih ya Allah untuk usia yang telah Engkau berikan kepada abahku. Terima kasih juga untuk setiap rezeki yang Engkau kurniakan kepada kami. Terima kasih juga untuk setiap cobaan yang Engkau turunan. Terima kasih untuk bakat dan ilham yang Engkau anugerahkan. Terima kasih kerana keluarga bahagia yang Engkau amanahkan. Sesungguhnya terlalu banyak yang telah Engkau berikan kepada kami…. Tetapi terlalu sedikit pengabdian kami terhadap-Mu

Ampunkan kami ya Allah apabila abah merintih nasibnya di hadapan-Mu, kepada siapa lagi harus kami mengadu?

Dalam usia bagini….. aku ingin abah lebih dekat pada-Mu ya Rahman. Dalam usia yang makin jauh ini…. Aku ingin abah lebih merindui-Mu ya Rahiim. Dalam usia meniti senja ini aku ingin abah selalu mengabdikan diri sekudusnya terhadap-Mu. Dalam usia ubanan ini yang kami sekeluarga inginkan hanyalah ketenagan, kekusyukan beribadah, segala kesederhanaan dan kerendahan hati tanpa berhenti menghulur kasih kepada yang sudi.

Ya Muhaimin…Pimpinanlah tangan hamba-Mu ini.. pimpinanlah hati hamba-Mu ini akan sentiasa berpijak ke atas jalan kebenaran.

Ya Al Quddus… sebagai hamba-Mu yang hina dina, kami takkan mungkin mencapai sempurna, tapi kasihanilah aku… bimbinglah aku sentiasa agar aku mampu meniti Titian Silatulmustakim-Mu dengan tenang dan mudah tanpa cela.

Ya Allah…Sesungguhnya kematian itu benar…. Alam kubur itu benar…..Hari Pembalasan itu juga benar….Hari ini, semakin hampir aku kepada Alam Kematian…. Semakin dekat kami dengan Alam Kubur… semakin takut kami terhadap Hari Pembalasan… izinkan kami dalam usia yang semakin sedikit ini kami mengaut sebanyaknya himpunan pahala, untuk kami jadikan bekalan kehidupan yang tiada penghujungnya nanti. Aku ingin menjadi anak, ibu, isteri dan muaalim yang solehah..

Terima kasih ya Allah atas segala takdir yang telah Engkau tentukan untukku… Engkaulah Yang Maha Besar… Allahu Akbar!.. peliharalah aku dan keluargaku yang lemah ini agar terus berpegang teguh pada tali-Mu…

Terimalah pemohonan hamba-Mu yang sedang bermusafir di bumi-Mu ini Ya Al Mudzill.

Amin Ya Rabbil-Alamin

kota bharu 2002

abah cakap kite hitam smpai gambar pog hitam sebelah..haha
nak wat cane abah memag putih..^_^

kittew yang hitam logam..wan n yah paling putih

love both of youuuu muahhhxzzsss
tiada pengganti okaii 




No comments:

Post a Comment