Saturday, December 17, 2011

beza antara AWAK dan DIA

ASSALAMUALAIKUM...

lame xupdate entry...urmm...sejak dua menjak da bekerjaya ni makin susah nak update...
ni saya nak share kisah benar..yes benar sangat2 yang terjadi baru2 ni,,,

nak kate sedih sebab xde bf xde jugak...tapi tengah confius sangat2...
erkkk...tipu je...sebenar nye..saje nak share pasal AWAK n DIA..


PERBEZAAN 1

AWAK: yes saya kenal awak sebab saya kacau awak..wat2 tersilap number bagai...
saje2....

DIA: yes...DIA laen,,,die kacau saya walaupun die tahu saya ada ade AWAK time tu...DIA yang start msg    duluu...


PERBEZAAN 2

AWAK: mungkin time tu seronok berkawan..sampai kite lupe study kann...

DIA: DIA selalu ingatkan saya supaya study..dan selalu study group sama2 tanpe pengetahuan AWAk. jahatnyer saya...
      

PERBEZAAN 3

AWAK: awak selalu ade untuk saye...(phone)

DIA: diaa selalu ade bila awak tak de..


itu je lah dulu...sebenarnye sy tengah seday...kenape sume ni jadi kat sy...urmmmm....
xpelah...insyallah kalau de jodoh ade lahh...sy memag xkan mengharap kan sesiap lagi...
if semalam saya cakap saya RINDU mungkin harini TIDAK lagi...

nota kaki: manusiakan cepat berubah...












No comments:

Post a Comment