Tuesday, August 2, 2011

All i really2 want...

salam ramadhan semua
ecehhh macam ade orang yang nak bace blog saye yang hina dina ini kn
ok2 disebabkan bulan puase ni and saye pog da start kerja..
disini saya nak share beberape benda yang saya mahu..

1. vacation - sangat2 mengharap pada vacation or family trip by the end of this year..next year nak pegi jauh2 sket..insyallah

2. ofcoz la nak tambah koleksi gadget2 yang chanteks2..dan dan yang penting sume gadget saye mesti berwarna hitam..( why itam? sbb hitam itu kegemaranku untuk gadget)

3. alhamdulillah tahun ini merupakn tahun pertama saya berpuase 100%  dirumah and disamping keluarga terchenta....mungkin ini tahun terakhir??sempat ker nak habiskn ramadhan pada tahun ini..??

4. Untuk tahun ini..buat pertama kalinya saya berjinak2 dengan dunia business..hikhikk secara kecil2lan saya dan adik saya menjual mini popia utk bulan puase ini utk dibuat santapan hari raya..

5. ape lagi ye saye nak tulis..tunggu part 2 ye..

No comments:

Post a Comment