Wednesday, May 11, 2011

awakkkkkk~


Awak,
terima kasih sebab pernah hadir dalam hidup saya,
saya takkan benci awak, saya akan doa, awak akan diberi hidayah Allah juga,
halalkan makan minum saya sepanjang kita keluar dulu,
halalkan pemberiaan awak pada saya, dan hadiah saya pada awak dulu,
yang dah lepas, biarlah jadi pengajaran buat kita,
yang saya nak sekarang,


saya nak sayang Allah, saya nak cinta Allah...


jom bersih hati, awak.
jangan sedih, jangan nangis,
tapi kita kena malu dengan Allah.
kita nangis depan Allah...
kita dah banyak buat salah.
Mudah-mudahan Allah ampunkan dosa-dosa kita...
amin2...

4 comments:

  1. ehem ehem~ rajinnye cik eada update blog :) JELES laa macamni ^_^

    * past is past rite?i'll always pray for happiness my dear eada.LOVE YA!

    ReplyDelete
  2. eh kamoo batuk ke?? haha da kate pengangur terhormat kan,,,,sape la i nehh...sy lagi Jeles+Cemburu+irihati n seangkatan dengan nya ngn kamooo >,<....
    yup exactly...past is past...
    no more tears for him...juz let's me breath relaxingly *ehh betoi ka???...iyee kan aje kannn:)
    amin2...hopefully one day 1'll be able to develop it again and again...amin...

    ReplyDelete
  3. awak...sy pun doakn awak bahagia...

    ReplyDelete
  4. hahha...terima kasihh ducapkan yee ^_^

    ReplyDelete